استفاده از پارچه داکرون کاپشن برای ساخت روکش های خودرو

در اینجا خلاصه ای سریع از انواع مختلف پارچه کاپشن پشمی آورده شده است، که احتمالاً نام بسیاری از آنها را شنیده اید.

گوسفند مرینو بهترین و نرم ترین پشم را دارند، بنابراین به طور طبیعی پشم مرینوس نیز در لمس بسیار نرم است. اگر پشم مرینو را احساس کرده اید، می دانید که چقدر لوکس است. پشم مرینوس از نظر ظاهری و ظاهری مشابه ترمه، می تواند یک لایه پایه یا لایه میانی فوق العاده باشد.

شما اغلب ژاکت های یقه اسکی با پارچه شمعی  را می بینید که با پشم مرینو هم ساخته شده اند. و من متوجه شده ام که جوراب های پشمی مرینو فوق العاده گرم و راحت هستند. نکته منفی مرینو این است که می تواند خارش داشته باشد، به خصوص در اطراف گردن اگر از یقه رول یقه استفاده می کنید.

پارچه

یکی از موارد مورد علاقه فعلی من، هودی و ژاکت پولوی مرینو نمدی Everlane است که پارچه جیر هم ساخته می شود و با 100% پشم مرینو ساخته شده است. هودی برای گاه به گاه نگه داشتن آن فوق العاده است، در حالی که ژاکت کش باف پشمی چیزها را کمی آرایش می کند.

پشم بره همانطور که از نامش پیداست در اصل پشم بره است. برخلاف پشم مرینو، پشم بره معمولاً کمتر خارش دارد زیرا از اولین برش گوسفندان جوان‌تر به دست می‌آید که آن را در لمس بسیار نرم می‌کند.

پشم بره و پارچه داکرون ناهموار آن اغلب در لباس بافتنی مانند ژاکت و لوازم جانبی مانند کلاه، روسری و دستکش یافت می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، تنفس پذیر است و یک عایق ایده آل است.

  • منابع:
    1. Fall & Winter Fabrics Guide (Everything You Need to Know)
  • تبلیغات: 
    1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
    2. پنجاه درصد مردم دنیا به دنبال خروج از کره زمین هستند!!
    3. رنگ لباس هایی که با پوشیدن آنها شما را لاغرتر می کند
    4. نقش میز اداری کارمندی مدرسه در خوانایی الگو گرافیکی