اویشن کوهی ایلام قد شما را بلند می کند

همیشه اویشن کوهی ایلام سلامتی پیازچه شما را متقاعد می کند که این چاشنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

پیازچه مربوط به پیاز و سیر است و سرشار از فیبر رژیمی، پروویتامین A، ویتامین K و فلاونوئیدها است. آنها می توانند خطر سرطان را کاهش دهند، سلامت قلب را بهبود بخشند و التهاب را درمان کنند.

محتوای فیبر آنها ممکن است مشکلات گوارشی را نیز تسکین دهد این مقاله در مورد فواید پیازچه، دستور العمل ها و خطرات آن صحبت می کند.

پیازچه با نام علمی Allium schoenoprasum به همان خانواده سیر، موسیر، پیازچه و پیاز چینی تعلق دارد. آنها گیاهانی چند ساله هستند و عمدتاً در چندین بخش از اروپا، آسیا و آمریکای شمالی یافت می شوند.

آنها گیاهی هستند که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یافت می شوند. و این گیاه مقدار زیادی شهد برای گرده افشان ها ارائه می دهد.

اویشن

پیازچه همچنین به عنوان یک چاشنی جذاب برای غذاهای مختلف از جمله سالاد، سیب زمینی پخته و غیره عمل می کند.

پیازچه در دو نوع وجود دارد – پیازچه (پیازچه معمولی) و پیازچه چینی (که پیازچه سیر نیز نامیده می شود). در حالی که پیازچه دارای برگ های توخالی است، پیازچه سیر دارای برگ های صاف است.

قدمت استفاده از پیازچه به 5000 سال می رسد و از قرون وسطی (با شروع قرن پنجم) کشت می شود. آنها همچنین به عنوان “تره عجله” نامیده می شوند

در واقع، یک شاعر رومی به نام مارکوس والریوس مارتیالیس در مورد پیازچه چنین گفته است: “کسی که پیازچه را بر نفس خود حمل کند، از بوسیدن تا حد مرگ در امان است.”

رومی ها معتقد بودند که این گیاه می تواند درد ناشی از آفتاب سوختگی و گلودرد را تسکین دهد. آنها همچنین معتقد بودند که پیازچه می تواند به عنوان یک ادرارآور عمل کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.