بادام هندی نمکی از آفت دهان جلوگیری می کند

میوه بادام هندی نمکی یک میوه جانبی است (که گاهی اوقات به آن شبه کارپ یا میوه کاذب می گویند).  آنچه به نظر می رسد میوه است ساختاری بیضی یا گلابی شکل، هیپوکارپیوم است که از ساقه و ظرف گل بادام هندی ایجاد می شود.

که سیب بادام هندی نامیده می شود، که در آمریکای مرکزی به عنوان ماریون بیشتر می شود، به ساختار زرد یا قرمز حدود 5-11 سانتی متر می رسد .

میوه واقعی درخت بادام هندی یک دروپه به شکل کلیه یا دستکش بوکس است که در انتهای سیب بادام هندی رشد می کند دروپه ابتدا روی درخت رشد می کند و سپس ساقه منبسط می شود تا به سیب بادام هندی تبدیل شود.

 

دروپ به میوه واقعی تبدیل می شود، یک دانه تک پوسته، که به معنای آشپزی به عنوان یک آجیل در نظر گرفته می شود.

دانه توسط یک پوسته دوگانه احاطه شده است که حاوی یک رزین فنولیک آلرژی زا است،  اسید آناکاردیک  که یک محرک قوی پوست است .

از نظر شیمیایی مواد شناخته شده و شناخته شده است. همچنین مرتبط است. روغن سمی آلرژی زا urushiol که در پیچک سمی و درخت لاک پیدا می شود.

نام انگلیسی از نام پرتغالی میوه درخت بادام هندی گرفته شده است: caju (اظهار پرتغالی: [kaˈʒu])، همچنین به عنوان acaju نیز می شود، خود را از کلمه توپی acajú به معنای واقعی کلمه به معنی “آجیلی که خود را تولید می کند” است.

این فنل روغن طبیعی دارای ویژگی های ساختاری شیمیایی جالبی است که می تواند برای ایجاد طیف گسترده ای از مونومرهای زیستی تغییر یابد. اینها بر ساختار شیمیایی همه کاره، که شامل سه گروه عملکردی است ، سرمایه گذاری می کنند .

حلقه معطر ، گروه هیدروکسیل ، و پیوندهای دوگانه در زنجیره آلکیل طرفین . این شامل پلی ال ها می شودکه اخیراً شاهد افزایش تقاضا برای منشا زیستی و ویژگی های شیمیایی کلیدی خود مانند واکنش پذیری بالا.

دامنه عملکرد، کاهش عوامل دمنده، و خواص بازدارنده آتش طبیعی در زمینه پلی یورتان های سفت و سخت، به کمک ساختار فنلی ذاتی و بزرگتر آن ها بوده اند. تعداد واحدهای راکتیو در واحد جرم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.