لوله پلی اتیلن گازی 90 که هنگام پر شدن آهنگ می زند

متداول ترین مواد مورد استفاده برای ساخت لوله کشی گاز عبارتند از فولاد، آهن سیاه، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و مس.

برخی از شرکت‌ها برخی از این مواد را ممنوع می‌کنند، بنابراین قبل از نصب، حتماً با شرکت محلی خود مشورت کنید تا مشخص کنید چه چیزی در منطقه شما مجاز است. اگر یک متخصص را برای انجام این کار استخدام کنید، آنها شرایط محلی را خواهند دانست.

لوله پلی اتیلن گازی 90 ضد زنگ موج‌دار انعطاف‌پذیر و آسان برای نصب در مناطق تنگ و مکان‌هایی با خطر بلایای طبیعی به خوبی عمل می‌کنند.

در حالی که انعطاف پذیری آن می تواند آسیب را به حداقل برساند، لوله های فولادی ضد زنگ موجدار انعطاف پذیر می توانند در طول زمان ترک بخورند. بهتر است از این ماده فقط برای لوله کشی گاز داخلی استفاده کنید.

لوله پلی اتیلن گازی 90

لوله های گاز ساخته شده از فولاد گالوانیزه دارای انرژی کارآمد و بادوام هستند. لوله های فولادی گالوانیزه که برای خطوط گاز داخلی و خارجی استفاده می شود، برای خطوط آبرسانی ایده آل هستند.

این ماده اغلب در خانه‌های قدیمی‌تر یافت می‌شود و امروزه در ساخت‌وسازهای جدید استفاده نمی‌شود، زیرا در مقایسه با مواد دیگر، کار فشرده‌ای دارد.

آهن سیاه رایج ترین ماده ای است که برای ساخت لوله های گاز در داخل و خارج از آن استفاده می شود. این ماده قوی و مقاوم در برابر حرارت است و می تواند در کنار هم قرار بگیرد و یک مهر و موم هوا را تشکیل دهد.

اما با گذشت زمان، آهن سیاه ممکن است خورده شود و درزگیر آن خراب شود. اگر لوله های گاز شما از آهن مشکی ساخته شده اند، برای تعمیر و نگهداری معمولی، یک متخصص را استخدام کنید.

لوله های گاز PVC به خوبی برای خطوط گاز زیرزمینی خارجی کار می کنند زیرا بادوام و مقاوم در برابر خوردگی هستند. لوله های پی وی سی راه حل ارزانی هستند، اما برخی مکان ها به آنها اجازه نمی دهند زیرا ممکن است در طول فرآیند نصب بشکنند.

مانند PVC، لوله های HDPE برای خطوط بیرونی زیرزمینی ایده آل هستند. این لوله های پلاستیکی انعطاف پذیر و نسبتاً ارزان هستند، اما می توانند آسیب ناشی از زباله های زیرزمینی مانند سنگ ها و ریشه درختان را تحمل کنند.

لوله های گاز مسی کاربرد محدودی دارند زیرا برخی شهرداری ها اجازه آن را نمی دهند. عمر مورد انتظار مس 20 سال است، بنابراین لوله های مسی الزامات کد سختگیرانه ای دارند که استفاده از آن را محدود می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.