افزایش چشمگیر کارایی و عملکرد افراد با استفاده از بارکد

موارد استفاده بی شماری برای بارکدها آرکوپال دینو وجود دارد و آنها می توانند کارایی و دقت عملیات روزانه شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند. در اینجا چند مورد از محبوب ترین کاربردهای آنها آورده شده است:

ردیابی موجودی:
شرکت ها باید نه تنها از سطح موجودی فعلی خود، بلکه مکان آن محصولات را در همه زمان ها بدانند. بارکدها می توانند این مشکل مدیریت انبار را حل کنند – همکاران انبار اقلام جدید را به محض رسیدن و دوباره هنگام ارسال به عنوان بخشی از سفارش اسکن می کنند.

در تجهیزات خودکار بیشتر، اسکنرهای نصب شده آرکوپال فرانسه ممکن است محصولات را در حین حرکت در امتداد یک نوار نقاله اسکن کنند.

البته هر SKU به یک بارکد نیاز دارد و کدها باید به پایگاه داده ای مرتبط شوند که تمام اطلاعات لازم محصول را داشته باشد. اما پس از تنظیم، اعداد موجودی همیشه قابل اعتماد بوده و در زمان واقعی به روز می شوند.

بارکدخوان

ردیابی دارایی ها:
بارکدها محبوب ترین روش برای ردیابی دارایی هایی هستند که مشاغل برای پشتیبانی از عملیات روزانه خود مانند ماشین آلات، اتومبیل ها و رایانه ها از آنها استفاده می کنند.

بارکدها، همراه با نرم‌افزار ردیابی دارایی، بارکد خوان به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا وضعیت و مکان آن دارایی‌ها را نظارت کنند و هرگونه سوابق مربوطه را در مورد نگهداری یا تعمیر ذخیره کنند.

این مهم است زیرا برخلاف موجودی، سازمان ها آرکوپال اغلب دارایی های سرمایه ای را برای سال ها نگه می دارند و به طور مکرر از آنها استفاده می کنند. برای اقلام تلفن همراه مانند رایانه یا وسایل نقلیه، بارکدها می توانند نشان دهند که آخرین بار چه کسی و چه زمانی از آن موارد استفاده کرده است.

آنها همچنین به رهبران شرکت کمک می کنند تا هنگام برنامه ریزی سرمایه گذاری های آتی، استفاده و شرایط دارایی های مختلف را درک کنند.

  • منابع:
    1. Barcodes Defined—How They Work, Benefits & Uses
  • تبلیغات: 
    1. موج جدیدی از اعترضات به خاطر قیمت بالای کابل
    2. با ریختن دوغ گازدار در گوش موهای زائد را از بین ببرید
    3. مردی که از روسری برای حجاب خود استفاده می کرد.
    4. سخنی گنجینه از ایلان ماسک برای موفقیت در کسب و کار