انواع سبد حصیری بزرگ را با ارزانترین قیمت تهیه نمایید

در حالی که انبارها ممکن است اغلب پشت درهای بسته پنهان شوند، این بدان معنا نیست که ارزش خودنمایی ندارند. سبدهایی نظیر سبد حصیری بزرگ می توانند به مرتب نگه داشتن برخی چیزها کمک کنند، مانند این انباری از A Fresh Space.

سبدهای متعدد خوراکی‌های مختلفی را در خود جای می‌دهند که همچنان دسترسی آسان را امکان‌پذیر می‌سازد، اما همچنان انباری را براق و منظم جلوه می‌دهد.

به جای چسبیدن به یک سبد منحصر به فرد، چیزی را بیشتر در سمت استادانه امتحان کنید.

سبدهای چند طبقه برای ذخیره سازی و سبک عالی هستند. این نسخه حصیری زرق و برق دار افزودنی عالی به آشپزخانه JC Designs است و به عنوان یک قطعه شیک است.

این حمام مجلل و زیبا که توسط گهواره دنج مارتینا ساخته شده است، چیزهای زیادی برای توجه دارد.

در حالی که حمام ها ممکن است فضای زیادی برای نمایش وسایل تزئینی نداشته باشند، هنوز هم می توانید راه های خلاقانه ای برای این کار پیدا کنید. مارتینا دو سبد کوچکتر درب دار را به عنوان یک میز موقت برای زندگی گیاهان روی هم چید.

به عنوان یک امتیاز، آن سبدهای کوچک نیز می توانند به عنوان ذخیره سازی مخفی تبدیل شوند.

سازماندهی فضای پیشخوان کاری است که هیچ کس نمی خواهد انجام دهد، اما همه ما پس از مراقبت از آن احساس بسیار بهتری داریم. این پیشخوان حمام حسادت‌انگیز ساخته استر اشمیت از یک سبد کم و پهن استفاده می‌کند تا وسایل ضروری حمام را بدون اینکه از دید پنهان کند مرتب نگه دارد.

این سبد کم عمق همچنین روی میز قهوه به خوبی کار می کند تا شمع ها، خودکارها و دیگر وسایل مفید اما درهم و برهم را سازماندهی کند.