تصویر حرفه ای با لباس مناسب از محل کار و افزایش برند شخصی

یک کد لباس رسمی تجاری تصویر حرفه ای از محیط محل کار و برند شخصی شما را افزایش می دهد. این صفحه دستورالعمل‌های سبکی را برای فعالیت‌های درون دانشگاهی که این کد لباس مورد نیاز است، ارائه می‌کند. گالری و توضیحات موجود در این صفحه به تعریف “تجاری رسمی” کمک می کند.

نگاه
لباس‌ها باید شفاف، مرتب، فشرده و هرگز جیوه قرمز در رادیو قدیمی چروکیده باشند تا تصویری حرفه‌ای و «رسمی تجاری» به نمایش بگذارند. لباس های پاره، کثیف و بی همتا قابل قبول نیست.

کد لباس استاندارد در یک محیط رسمی آموزش اسکاج جدید تجاری، یک کت و شلوار تجاری کاملاً منطبق است، از جمله ژاکت و شلوار لباس یا دامن لباس. هر چه کت و شلوار تیره تر باشد، رسمی تر!

لباس

مردانه
علاوه بر شلوار و ژاکت هماهنگ، مردان باید لباس مجلسی یک پیراهن یقه دکمه دار همراه با کراوات بپوشند. از پوشیدن رنگ ها یا الگوهای تند و روشن در پیراهن های لباس خودداری کنید. سفید، بژ یا آبی روشن رنگ‌های “ایمن” برای پیراهن‌های یقه‌دار هستند.

یک کراوات با رنگ ها و تن های متناسب کیک هویج و دارچین با پف زیاد با کت و شلوار و پیراهن لباس خود انتخاب کنید. رنگ ها و الگوهای پررنگ تر برای کراوات قابل قبول است. برخی از مردان کت و شلوار سه تکه را انتخاب می کنند که در این صورت رنگ جلیقه و جنس آن با کت و شلوار همخوانی دارد.

برای خانم ها
یک شلوار یا دامن با ژاکت همسان برای خانم‌ها رسمی محسوب می‌شود. بسته به فصل، کت ها ممکن است قد ¾ یا آستین کوتاه باشند. کت و شلوار کراپ نیز مناسب است، با این حال لبه شلوار باید وسط ساق پا باشد و این مدل در محیط مصاحبه توصیه نمی شود. دامن ها باید همیشه روی زانو یا بالای زانو بنشینند.

  • منابع:
    1. CAREER AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT
  • تبلیغات: 
    1. مردی با نخ پلی استر برای پنگوئنها خانه ساخت.
    2. سرکه سیب سلاحی برای مبارزه با دیابت
    3. کمپانی ایرانی از سمند شاسی بلند رونمایی کرد
    4. با حلوا مسقطی ماسک روشن کننده پوست بسازی