جوراب مردانه جینی در هند به عنوان بهترین عامل دزدی قرار گرفت

برای ورزشکاران کفش های خوب نیمی از پیروزی است. اما اگر جوراب ها خوب اجرا شوند هر چه بیشتر خط پایان را با آسیب کمتری لمس کنید.

با این جمله می توان نام برد علاقه بسیاری از دوندگان مبتدی را برانگیخت که وقتی برای خرید جوراب راه می روند شک دارند و به آنها نگاه می کنند.

جوراب مردانه جینی دویدن یا آویزان جوراب دویدن ، چه تفاوتی با هم دارند؟ چرا آنها از جوراب های معمولی گران تر هستند؟

بیایید ببینیم که آیا گورو ورزشکار دویدن است یا خیر چه توصیه ای برای انتخاب بهترین جوراب برای دویدن حرفه ای دارید؟

1. جوراب‌های مخصوص دویدن دارای قابلیت تنفس و رطوبت هستند. نسبت به پوشیدن جوراب برای کار معمولی به خصوص اگر چندین ساعت در حال اجرا باشد عرق، خیس و نم در فاق پا وجود خواهد داشت. جوراب‌های مناسب برای دویدن نیز می‌توانند علائم قارچی قارچی را کاهش دهند.

جوراب

2. بافت باید روی نقطه ای که اصطکاک وجود دارد متمرکز شود. به راحتی می توان متوجه بافت جلوی پا و پاشنه پا شد که بیشتر افراد وزن خود را روی آن می گذارند. اگر جوراب مناسبی برای دویدن باشد، قسمتی ضخیم‌تر از سایر قسمت‌ها وجود خواهد داشت که فشار زیادی را تحمل می‌کند و باعث می‌شود که برای مدت طولانی بدوید و همچنان روی پاها احساس راحتی کنید.

3. تاول زدن پا را کاهش دهید با کیفیت فیبر مناسب الیاف نایلون و لاکرا هستند که الیاف مصنوعی پلی اورتان هستند که انعطاف پذیری بالایی دارند. بنابراین اصطکاک بین پا و کفش را به خوبی کاهش می دهد

4. جوراب های دویدن برای تناسب اندام طراحی شده اند. مهم نیست چقدر سریع، آهسته یا پرش. به شمع روی پاشنه نمی افتد یا اگر درجه ممتاز باشد این ماده به عنوان ماده ای شناخته می شود که خاصیت فشرده سازی دارد، یعنی سفت کردن ماهیچه ها. تا آسیب های مچ پا را نیز کاهش دهد.

سیار بادوام است. به طور معمول، جوراب های کاری که معمولاً هر روز برای پیاده روی می پوشیم، چند ماهه است. اما برای دویدن جوراب هایی که باید ساعت ها با ما ماجراجویانه باشند. مقاوم در برابر سایش بدون فرسودگی. زیرا از تکنولوژی تولید متفاوتی استفاده می کند و اگر یک مدل پریمیوم انحصاری است که از الیاف الیاف کوردورا استفاده می‌کند، حتی بادوام‌تر و بسیار بادوام‌تر است.

6. وزن بسیار سبک در مقایسه با خواص چقرمگی و پارچه های خاص. حتی اگر شما یک دونده هستید که به سرعت بالا، سرعت 3-4 نیاز دارید، تقریباً می خواهید “پابرهنه بدوید”، این جوراب های دویدن برای شما عالی هستند.

7. جوراب تریل رانینگ علاوه بر 6 مورد ذکر شده در بالا، موارد اضافی را اضافه می کند همچنین از سطح مچ پا تا زانو ارتفاع وجود دارد. برای کاهش تصادفات ناشی از خراشیدگی شاخه ها و برگ های چمن در جنگل.

مشاهده می شود که علاوه بر کفش های دویدن که باید برای تبدیل شدن به یک جفت کفش تلاش و انتخاب کرد. جوراب دویدن سفارشی این چیزی است که باید به همان اندازه از آن مراقبت شود.