حوله فشرده جادویی بهترین روسری در مجالس رسمی

هیچ چیز مانند حوله فشرده جادویی گرد و غبار و جلا نمی دهد. الیاف ریز در جمع آوری و به دام انداختن تن ها گرد و غبار و کثیفی عالی هستند.

 به علاوه، آنها می توانند فولاد ضد زنگ را به درخشندگی درخشانی براق کنند. چندین برند را امتحان کردم، از برندهای فوق العاده کرکی گرفته تا کم حاشیه، و همگی عالی کار کردند، اما برند ارزان قیمت آمازون بیسیکس این نمایش را دزدید. 

در 12 در 16 اینچ، آنها کمی بزرگتر از بقیه هستند، اما نه آنقدر بزرگ که غیر قابل انعطاف باشند. آن‌ها به اندازه‌ای مخملی نیستند.

اما همان مقدار مایع را به همان سرعت جذب می‌کنند، و بدون نیاز به پاک‌کننده، اثر انگشت‌های چسبنده درهای یخچال من را تمیز کرده و بهتر انجام می‌دهند.

حوله فشرده جادویی

شما نمی توانید قیمت را شکست دهید. شما یک پشته 24 تایی را با کمتر از 13 دلار دریافت می کنید!ن کاملاً با این حوله های آشپزی گیر کردم.

 آنها به همان اندازه که اجرا می کنند ظاهر و احساس خوبی دارند و هر کدام فقط 5 دلار هستند. جای تعجب نیست که آنها مورد علاقه Wirecutter هستند.

حوله ها ضخیم و سخاوتمندانه در ابعاد 20 در 30 اینچ با حلقه آویزان در یک گوشه، سمتی نرم، مخملی، و در طرف دیگر بافتی صاف دارند.

آنها با شستن آنها جمع نمی شوند و چروک نمی شوند و در 9 رنگ کلاسیک و یکدست هستند که با هر آشپزخانه ای مطابقت دارند. اما جدای از ظاهر زیبایشان، این حوله ها در جذب رقبا از بین می روند.

حوله های ضخیم دیگری که من امتحان کردم آب را قبل از جذب به اطراف حرکت می دهند، اما این حوله ها فوراً آن را خیس می کنند و هیچ پرزی از خود باقی نمی گذارند.

آنقدر ضخیم هستند که بعد از خشک کردن سینک کامل ظروف احساس خیس شدن نمی‌کنند. ساخته شده از پنبه ترک، که به دلیل جذب بسیار بالا شناخته شده است و دارای گواهینامه عاری از مواد مضر توسط OEKO-TEX است، آنها یک گزینه مقرون به صرفه برای چنین برند