خارج کردن محموله حاوی پنبه از کشور توسط شترهای صحرایی

پنبه را می توان با ماشین شست وشو یا خشک شویی کرد و دستورالعمل ها بر اساس رنگ پارچه و ترکیب آن (مانند مخلوط پنبه) متفاوت است.

حتماً برچسب را برای دستورالعمل های شستشو بررسی کنید. هر لکه ای را قبل از شستشو از قبل تمیز کنید.

مانند رنگ ها را با هم بشویید تا از خونریزی جلوگیری شود. رنگ‌های تیره‌تر باید در آب سرد شسته شوند، در حالی که رنگ‌های روشن‌تر را می‌توان در چرخه گرم یا سرد شست.

سفید کننده را می توان روی پنبه استفاده کرد. پنبه تمایل به جمع شدن دارد، بنابراین اگر با نخ می‌دوزید، حتماً پارچه‌های خود را از قبل بشویید.

پنبه را می توان به صورت خشک آویزان کرد یا خشک کرد. توجه داشته باشید که پنبه به راحتی چروک می شود و جمع می شود.

بنابراین اگر می خواهید از چروک شدن جلوگیری کنید، خط را خشک کنید و سریعاً از خشک کن خارج کنید تا چین و چروک اضافی ایجاد نشود.

پنبه

برای طراحان مد نوپا، درک ویژگی ها و احساس پارچه های مختلف کلیدی است. در 20 سالگی، دایان فون فورستنبرگ صاحب کارخانه نساجی در ایتالیا را متقاعد کرد که به او اجازه دهد اولین طرح های خود را تولید کند.

با آن نمونه ها، او به شهر نیویورک پرواز کرد تا یکی از نمادین ترین و ماندگارترین برندهای مد جهان را بسازد. دایان در MasterClass طراحی مد خود توضیح می دهد که چگونه یک هویت بصری ایجاد کنید، به دیدگاه خود وفادار بمانید و محصول خود را عرضه کنید.

تولید پنبه فرآیند بسیار پیچیده ای است، از کاشت بذر پنبه تا چیدن محصول پنبه تا پردازش آن در پنبه پاک کن.

در حالی که در روزهای اولیه پنبه را با دست چیده و جدا می‌کردند، امروزه بیشتر تولید پنبه با پنبه‌چین (که کل گیاه را می‌چیند) یا پنبه‌بر، با غوزه‌هایی از روی گیاه شروع می‌شود.
پس از چیدن پنبه، آن را عدل بندی می کنند و در مزرعه ذخیره می کنند و قبل از فرستادن آن به پاکه ها. در جین ها، عدل های پنبه را تمیز کرده و پف می کنند تا مواد از خاک، دانه ها و پرزها جدا شوند.