داستان تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی و گربه سیاه

تلویزیون‌های صفحه‌نمایش بزرگ می‌توانند به راحتی بر اتاق تسلط داشته باشند، صرف نظر از اینکه روشن باشند یا صرفاً یک صفحه بزرگ و سیاه روی دیوار شما وجود داشته باشد.

 The Frame سامسونگ پویایی اتاق شما را به لطف پوشش صفحه نمایش مات و قاب چوبی اختیاری خود تغییر می دهد، دو عنصر طراحی که باعث می شود تلویزیون قاب دقیقاً شبیه یک عکس قاب شده به نظر برسد.

 در واقع، تشخیص تفاوت بین تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی و یک عکس قاب شده زمانی که تصاویر ثابتی از نقاشی ها یا آثار هنری دیگر را نمایش می دهد، برای شما سخت است.

صفحه نمایش مات این تلویزیون همچنین برای تماشای بدون تابش نور در طول روز یا زمانی که منابع نور محیطی زیادی دارید، فوق العاده است.

 

این تلویزیون از سیستم عامل تایزن سامسونگ برای ارائه ویژگی های تلویزیون هوشمند استفاده می کند، از جمله هاب برای تجهیزات خانه هوشمند SmartThings سامسونگ، برنامه هایی برای تماشای سرویس های پخش جریانی، و کنترل های صوتی با استفاده از Samsung Bixby، Google

اکثر بهترین تلویزیون‌هایی که می‌توانید بخرید، 55 اینچ یا بزرگ‌تر هستند و تنها تعدادی از آن‌ها به اندازه‌های کوچک‌تر گسترش می‌یابند. 

خوشبختانه براویا XR A90K سونی یکی از آن مدل‌های فعلی است که با حجم کمتری عرضه می‌شود. اندازه صفحه نمایش 48 اینچی آن، A90K را به یک تلویزیون عالی برای فضاهای تنگ تر، از جمله خانه های آپارتمانی و اتاق خواب تبدیل می کند.

این مدل از یک پنل OLED برای ارائه سیاهی عمیق و رنگ های غنی استفاده می کند. اگرچه این مدل به خوبی تلویزیون‌های QD-OLED جدید به نظر نمی‌رسد، اما بسیار نزدیک است و رقابتی جدی برای تلویزیون‌های C2 OLED ال‌جی فراهم می‌کند. 

دارای یک جفت اتصال HDMI 2.1 است که آن را به گزینه ای عالی برای کنسول های بازی جدید ایکس باکس و پلی استیشن تبدیل می کند. 

اگرچه XR A90J برخی از ویژگی‌های بازی پیشرفته‌تر موجود در OLED‌های رقیب را ندارد، اما این تلویزیون با تاخیر ورودی کم، نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ‌دهی سریع، همچنان برای بازی‌های رقابتی خوب عمل می‌کند، هرچند که به روشنایی برخی از تلویزیون‌های بزرگ‌تر نمی‌رسد.

تلویزیون با تکنولوژی Mini LED. XR A90J دارای ویژگی های تلویزیون هوشمند است که توسط سیستم عامل Google TV پاسخگو آن فعال شده است.