دانش آموزی که از پوشیدن ژاکت آرامش گرفت

لوئیس تی، دانش‌آموز کلاس پنجمی مبل راحتی 8 نفره در مدرسه 42 چارتر، گفت: «دریافت یک ژاکت آکادمیک احساس خوبی داشتم زیرا این احساس را به من داد که در حال پیشرفت هستم و یکی از دانشمندان برتر InspireNOLA هستم.

در Dwight D. Eisenhower، دانش آموزان برای کسب ژاکت خود ملزم به دریافت سه نمره استادی هستند.

کالوین پی، دانش‌آموز کلاس هشتمی کاپشن خلبانی اصل امریکا در آیزنهاور که امسال ژاکت خود را دریافت کرد، گفت: «این دیوانه‌کننده بود زیرا هرگز فکر نمی‌کردم ژاکت بگیرم، و بعد متوجه شدم که چهار نمره استادی دارم.

او گفت که می‌خواهد یک ژاکت داشته باشد زیرا دانش‌آموزان دیگری مانند Ja’Nyah R. را دیده است که آنها را در ساختمان پوشیده است.

Ja’Nyah، دانش آموز کلاس هفتم در آیزنهاور، سال گذشته ژاکت آکادمیک خود را دریافت کرد و سپس یک ژاکت کش باف پشمی آکادمیک را امسال دریافت کرد، زمانی که دوباره سه نمره استادی دریافت کرد.

کاپشن

او گفت: “من هیجان زده بودم، زیرا در حال شناسایی بودم.” “ژاکت ثابت می کند که من باهوش هستم.”

آقای بروکینز، دستیار مدیر در آیزنهاور، گفت که ژاکت آکادمیک «نمادی است که علمای ما را با غرور و اعتماد نشان می‌دهد. دانش‌آموزان ما رهبران آینده‌ای هستند که فضایی را در جامعه ما اشغال می‌کنند و ملت ما را به سمت آنچه قرار است پیش ببرند.»

این غرور در موفقیت آنهاست که باعث می شود لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روزدانش آموزان برای برتری تلاش کنند و دیگران را به انجام همین کار تشویق کنند. حتی در تابستان های گرم نیواورلئان، دانش آموزان همچنان کت های خود را می پوشند.

جارد لمب، مدیر مدرسه شلوار مازراتی مشکی 42 Charter گفت: «در طول دو سال گذشته، ما تعداد دانش‌آموزانی را که برای دستیابی به تسلط و پیشرفت در آزمون LEAP کت‌های آکادمیک کسب کرده‌اند، بیش از دو برابر کرده‌ایم. کت‌های آکادمیک ما به ایجاد مایه غرور در میان دانش پژوهان ما کمک می‌کند و یادآور بصری روزانه موفقیت تحصیلی دانشمندان ما است.»

  • منابع:
    1. Problem-based learning: design development of female chef’s jackets
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن کامپوزیتی از جنس طلا در چین
    2. لنز هوشمندی که شما را در مدت کوتاهی می تواند پولدار کند
    3. تصاویر جالب از اولین قایقی که با چوب ساخته شد
    4. با خوردن عرق ترنجبین جوان شوید