دفتر شطرنجی بزرگ هدیه وزیر خارجه به معلم هندی

Notepad  مدتهاست که دیگر فقط ابزاری برای یادداشت برداری و یادداشت برداری نیست، اما به یک لوازم جانبی تجاری معتبر، مواد ارائه کاربردی، سوغات به یاد ماندنی، هدیه محبوب تبدیل شده است. 

تصور برگزاری یک کنفرانس، سمینار، سمپوزیوم، نشست یا نمایشگاه بدون ارائه دفترچه یادداشت با نمادهای شرکت برای شرکت کنندگان در رویداد غیرممکن است.

 سازمان های معتبر به عنوان یکی از عناصر سبک سازمانی شرکت، نوت بوک های مارک دار را برای کارکنان خود سفارش می دهند. چنین محبوبیتی از نوت بوک ها با راحتی، عملکرد، تنوع برنامه ها توضیح داده می شود.

اطلاعات مختلفی در دفتر شطرنجی بزرگ وارد می شود، از نوت بوک ها برای یادداشت برداری، برای ضبط شماره تلفن و مخاطبین، برای برنامه ریزی و … استفاده می شود.

دفتر شطرنجی بزرگ

دفترچه یادداشت نوعی نوت بوک است که ورق‌ها را از انتها به انتها می‌بندد، معمولاً با گیره‌های کاغذ یا مارپیچ فلزی. نوت بوک ها معمولاً اندازه کوچکی دارند.

دفترچه یادداشت برای رکوردها دارای پوشش، بلوک و بستر (پشت) است. در صورت تمایل، می توانید دفترچه یادداشت را به روشی اصلی برش دهید یا برش دهید، گوشه های آن را گرد  کنید یا آن را با یک مهر  آزاد برش دهید!

صحافی مذاب داغ یا اتصال بدون درز ذوب داغ نوعی بستن بلوک های کاغذی با پوشش نرم با استفاده از چسب مخصوص است.

 فرآیند به این صورت است که ستون فقرات بلوک با چسب ذوب شده چسبانده می شود و سپس بلوک به روکش چسبانده می شود. این نوع صحافی اغلب به عنوان صحافی کتاب یا صحافی “نرم” شناخته می شود.

 برای ساخت کتاب، ستون فقرات را با کاتر صاف می کنند تا چسب ذوب داغ داخل آن جاری شود، که به بلوک کتاب استحکام بیشتری می بخشد هنگام ساخت بلوک های مارک چسب، کاتر خاموش می شود که اجازه می دهد ورق ها آزادانه باشند. جدا شده و به عنوان کاغذ تحریر استفاده می شود.

با کیفیت کار و رسیدگی دقیق، یک کتاب یا بروشور که به این شکل صحافی شده است، مدت زیادی دوام می آورد و همیشه زیبا به نظر می رسد.

 شرکت ما تجربه گسترده ای در استفاده از صحافی ذوب داغ در تولید محصولات چاپی دارد. بیش از 10 سال است که ما از این فناوری استفاده می کنیم که اغلب جایگزینی ندارد.