ساعت برنارد اچ مایر پسر ملکه انگلیس گم شد

به همین دلیل است که این ساعت برنارد اچ مایر یادبود بسیار خاص است زیرا در عین حال ادای احترام به تاریخچه و نسل‌های بسیاری از استادکارانی که اثر خود را بر این برند گذاشته‌اند.

همچنین برداشتی مدرن از یک شاهکار ساعت‌شناسی است. در آینده، مالو کالوزا ، مدیر عامل QNET گفت. 

Bernhard H. Mayer® بخشی از فدراسیون صنعت ساعت سوئیس (FH)  است که اعضای آن باید استاندارد طلایی صنعت ساعت سازی را رعایت کنند. 

ساعت

تمامی ساعت های Bernhard H. Mayer دارای برچسب “Swiss Made” هستند و بر اساس الزامات و استانداردهای FH ساخته شده اند.

چیزی در مورد ظاهر صیقلی فولاد ضد زنگ وجود دارد که جذابیت آندروژنی را به پوشنده آن می بخشد، از این رو استفاده گسترده و شهرت آن در دنیای ساعت شناسی مورد احترام است. 

زمانی که ساعت‌های استیل ضد زنگ برای خانم‌ها ساخته می‌شوند، با ادغام دقیق مواد متنوع، جذابیتی زنانه ایجاد می‌کنند. از جمله قطعات برجسته در مجموعه های برنهارد اچ مایر که به بهترین وجه این موضوع را نشان می دهد، Le Classique Ladies – Stainless Steel است.   

قاب 35 میلی متری آن از فولاد ضد زنگ 316L برس خورده/صیقل خورده با درجه بالا ساخته شده است، همان ماده تا پشت قاب و دستبند آن با سگک قلاب تاشو گسترش می یابد.

صفحه یک مادر مروارید آبی جذاب نمای مینیمالیستی را ارائه می دهد که با نشانگرهای ساعت مشخص شده است که امکان گفتن آسان زمان را فراهم می کند.

در عین حال کنتراست بصری مسحور کننده ای را ارائه می دهد. کوارتز سوئیسی  RONDA را می‌توان در داخل ساعت قرار داد، حرکتی که باعث می‌شود ساعت در ریتمی صاف و یکنواخت به صدا درآید.   

طراحی ساده آن، با جزئیات به حداقل رسیده، این ساعت پیچیدگی را با سادگی متعادل می کند. آن را برای زنان جاه طلبی که به دنبال ادغام کامل ظرافت و عملی هستند، مناسب می کند.