شورت نخی بچه گانه پسر مسی از ایران سفارش داده شد

شورت برای کودکان مدرن یکی از آشناترین اقلام لباس است. آنها راحت، کاربردی هستند و با لذت زیادی توسط کودکان پوشیده می شوند.

 شورت بچه گانه با باند الاستیک برای پسران را می توان با دستان خود دوخت. آنها هم برای استفاده خانگی و هم برای راه رفتن در خیابان برای او مفید خواهند بود.

شورت نخی بچه گانه گشاد با کش به سرعت و به راحتی دوخته می شود، بنابراین آنها نمی توانند تنها باشند. داشتن چند گزینه مفید همیشه خوب است.

روی این مدل شورت یک بست تقلبی در مرکز جلو با روکش یک تکه ساخته شده است. اگر آن را دوست ندارید، هنگام ساختن یک الگو، آن را در نظر نگیرید.

شورت نخی بچه گانه

دوخت شورت با دستان خود اصلاً دشوار نیست. به هر حال، این مدل برای کیت خواب مناسب است. قبلا در مورد نحوه دوخت لباس خواب فلانل برای پسر صحبت کردم.

شلوار به تن داشت و در تابستان، همان پیژامه عالی است، فقط می تواند از یک پیراهن با آستین کوتاه و شورت از این کلاس استاد تشکیل شود.

مدل شورت پسرانه بسیار ساده است. در صورت لزوم می توان آن را هم از نظر طول و هم در عرض کم یا زیاد کرد. امیدوارم که برای شما مفید باشد و کودک خود را با یک چیز جدید خوشحال کنید.

اگر می خواهید شلوارک برای پسر بچه های سنین پیش دبستانی یا شورت برای نوجوان بخرید توصیه می کنیم با طیف گسترده فروشگاه آنلاین ما آشنا شوید.

در اینجا شورت پسرانه در سنین مختلف، هم برای پیش دبستانی ها و هم برای نوجوانان، در سبک ها، سبک ها، رنگ های مختلف و با عناصر اضافی مختلف پیدا خواهید کرد.

ما محصولات با کیفیت “Cool Club”  و سایر تولید کنندگان را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهیم که به لطف راحتی، طراحی و راحتی، مطمئناً برای هر پسری جذاب خواهد بود.