فریم عینک طبی دخترانه باعث از بین رفتن لک قرنیه می شود

نواع مختلفی از اشکال عینک به صورت مربعی مناسب است. پس از همه، آن را باسن به مربع! اگر صورت شما مربع شکل است.

بسیاری از فریم عینک طبی دخترانه عالی می توانند ظاهر شما را برجسته کنند.

صورت های مربعی اغلب دارای ویژگی های برجسته و زاویه ای هستند و یک خط صاف و صاف از پیشانی تا فک بریده می شوند.

وقتی نوبت به تناسب می رسد، صورت های مربعی در امتداد فک و پیشانی پهن ترین هستند. به دلیل اینکه این شکل با خط فک قوی مشخص می شود، عینک هایی که روی بینی قرار می گیرند، طولی را اضافه می کنند که این نوع صورت را صاف می کند.

فریم عینک

برای جلب تمرکز بر روی قوی ترین ویژگی های خود، یک قاب گرد و نه زاویه دار انتخاب کنید. یک قاب عینک گرد یا بیضی شکل نرم می شود و همچنین به ویژگی های زاویه ای شما تضاد می بخشد و بهترین ویژگی های شما را درخشان می کند. سبک‌های بدون لبه و نیمه بدون لبه مکانی عالی برای شروع هستند.

عینک آفتابی برای صورت مربعی

اگر به دنبال عینک آفتابی برای صورت مربعی هستید، طرح‌های قاب منحنی را انتخاب کنید که عریض‌تر باشند اینها به نرم کردن زوایای تیز و متعادل کردن استخوان‌های گونه شما کمک می‌کنند. برای یک بیانیه جسورانه، سایه های چشم گربه ای را انتخاب کنید.

صورت‌های گرد دارای منحنی‌های نرم و خطوط صاف هستند، با صورتی که از فک به بالا تا ابرو تقریباً برابر است. با صورت های گرد، گونه ها معمولا پر و چانه با زوایای بسیار کمی گرد است. بر خلاف برخی از اشکال دیگر صورت، صورت گرد اغلب بسیار متمایز است زیرا همه چیز در مورد منحنی ها است.

نکات آرایشی برای فرم های گرد

مهمترین چیزی که در انتخاب عینک برای شکل های صورت گرد باید در نظر گرفت، انتخاب فریم هایی است که برای افزودن زاویه کار می کنند – سبک هایی با جزئیات برجسته و زاویه دار و خطوط تمیز را امتحان کنید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • فریم های مستطیلی: ساختار صورت را از هم می پاشند که می تواند صورت شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهد.
  • فریم های زاویه ای و هندسی: برای ایجاد تعادل، خطوط واضح تر و مشخص تر را به صورت خود اضافه کنید.
  • فریم‌های متحرک مانند چشم گربه‌ای: اگر گونه‌های انحنادار کاملی دارید، سعی کنید توجه را به آن‌ها جلب کنید و همزمان روی چشم‌هایتان تمرکز کنید.