مبل مدرسه ای که نشستن روی آن مشکلات گوارشی کودکان را بهبود می بخشد

سال تحصیلی جدید تغییرات چشمگیری متن تشکر از همسر را برای من به وجود آورد. امسال پانزدهمین سالی است که در کلاس درس می گذرانم، اما از بسیاری جهات، دوباره احساس می کنم سال اول من است. من یک برنامه جدید را در دبیرستانم به صورت آزمایشی اجرا می کنم به نام N.E.W. مدرسه

به جای تدریس زبان انگلیسی لباس چرم بچه گانه کلاس 9 و 10، که در 15 سال گذشته انجام داده ام، سه کلاس انگلیسی، علوم و فناوری را به طور مشترک تدریس می کنم. شریک آموزشی من، ماریکا نتو، و من 60 دانش آموز را در دو اتاق مجاور به مدت 3 دوره یک بار در میان به اشتراک می گذاریم.

به جای آموزش سه کلاس در انزوا و انتقال دانش آموزان از زبان انگلیسی به علم به فناوری. ما سه کلاس را در کنسرت پیرامون موضوعات بزرگ آموزش می دهیم. اولین واحد بر تغذیه، تولید غذا و سلامت تمرکز داشت.

دانش‌آموزان The Omnivore’s Dilemma را خواندند و آزمایشگاه‌هایی را برای یادگیری در مورد سیستم گوارش و آنچه در بدن هنگام مصرف انواع مختلف غذا اتفاق می‌افتد انجام دادند. آنها دفترچه های دیجیتالی منتشر کردند، پادکست ها را ضبط کردند، اینفوگرافیک طراحی کردند و تمام کارهای خود را به صورت آنلاین مستند کردند.

مبل

اینجاست که طراحی فضای کلاس بسیار مبل استیل ملایر مهم می شود. همانطور که ماریکا بسیار شیوا بیان می کند، “اولین قدم در ایجاد، ایجاد محیط یادگیری شما است.” همانطور که ما N.E.W. مدرسه، ما محیط کلاسی بسیار متفاوتی را تصور می کردیم.

به جای میزهای ضخیم و صندلی های سنتی، ما می خواستیم فضاهای متنوعی را با مبلمان متحرک ایجاد کنیم که امکان همکاری آسان را فراهم کند. ما می‌خواستیم دانش‌آموزانمان مبلمان را جابه‌جا کنند تا بهترین محیط یادگیری را برای کاری که دقیقاً در آن لحظه روی آن کار می‌کردند ایجاد کنند.

اغلب اوقات مبلمان مانعی است گنجشک که باید بر آن غلبه کرد. دانش آموزان باید در اطراف مبلمان حرکت کنند، میزهای حجیم را به هم فشار دهند و صندلی ها را در موقعیت های ناخوشایند فشار دهند تا با هم کار کنند. نتیجه یک محیط آموزشی است که در آن مبلمان به جای بهبود یادگیری مانع یادگیری می شود.

 

  • منابع:
    1. A NEW SCHOOL YEAR, A NEW PROGRAM, SAME OLD FURNITURE
  • تبلیغات: 
    1. کابل در برنامه آموزشی استفاده فراوانی می شود
    2. گسترش زمین های زیر کشت لیمو
    3. ترکیبات مفید و مضر موجود در زعفران
    4. خاصیت آنتی اکسیدانی انواع عسل