مغز گردو تواضع به عنوان جایگزین شیر مادر معرفی شد

التهاب می تواند علت بسیاری از بیماری ها باشد. اما خبر خوب این است که گردو می تواند به کاهش التهاب و کاهش احتمال ابتلا به این بیماری ها کمک کند.

پلی فنول های موجود در مغز گردو تواضع برای مبارزه با التهاب شناخته شده اند. اگر از مشکلات مرتبط با التهاب رنج می برید، به یاد داشته باشید که مقداری گردو را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

آیا نمی دانید که گردو برای چه چیز دیگری مفید است؟ فواید خوردن گردو شامل سلامت روده است.

برخی مطالعات نشان داده اند که خوردن گردو یک راه عالی برای حمایت از سلامت روده است. مصرف منظم این آجیل باعث افزایش باکتری های تقویت کننده سلامت در بدن شما می شود.

 روده سالم به معنای سلامت کلی و محافظت بهتر در برابر بسیاری از بیماری ها است. بنابراین، چند عدد گردو بگیرید و سلامت روده خود را در بهترین حالت حفظ کنید!

یکی دیگر از فواید شگفت انگیز گردو، پیشگیری از انواع خاصی از سرطان ها است. مصرف منظم گردو می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه، سرطان پروستات و سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

این می تواند به دلیل وجود پلی فنول ها در گردو باشد و مطالعات کمی برای حمایت از آن انجام شده است. 

گردو را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا شانس ابتلا به سرطان را کاهش دهید.

آیا این یکی دیگر از فواید شگفت انگیز گردو را می دانستید؟ مصرف منظم گردو به میزان متعادل می تواند به شما در کنترل سطح قند خون کمک کند.

بنابراین، اگر دیابتی هستید یا در آستانه قرار دارید، گردو برای شما عالی است. گردو برای کمک به ایجاد مقاومت به انسولین شناخته شده است.

 آنها همچنین سرشار از فیبرهای رژیمی هستند، به این معنی که این آجیل ها تجزیه و هضم طولانی تری طول می کشد و این باعث می شود قند آهسته در جریان خون آزاد شود.

گردو همچنین دارای شاخص گلیسمی (GI) پایینی است که برای افراد دیابتی ایده آل است. بنابراین، اگر دیابت دارید، چند عدد گردو به طور منظم باید برای شما مفید باشد.