پالت پلاستیکی نو در شهر یزد به عنوان پل عاب استفاده می شود

اگرچه پالت های پلاستیکی مزایای زیادی نسبت به پالت های چوبی دارند، انتخاب استفاده از هر کدام در نهایت به هدف پالت بستگی دارد.

 اگر از پالت برای ارسال کالا به خارج از کشور با شانس کم بازگشت استفاده شود، سبک ترین و کم هزینه ترین جایگزین ایده آل خواهد بود.

 با این حال، اگر هدف از پالت استفاده مجدد برای سفرهای متعدد به یک فروشگاه یا در انبار شما باشد، یک جایگزین بادوام، انتخاب اقتصادی‌تر است.

Re>Pal این تصمیم را با پالت پلاستیکی نو که برای برآوردن نیازهای مختلف طراحی شده اند آسان می کند. پالت‌های سبک وزن تودرتو و انباشته‌ای ما برای صادرات مناسب هستند.

در حالی که پالت‌های قفسه‌ای و سنگین ما می‌توانند در جایی که دوام طولانی‌مدت ضروری است ایده‌آل باشند. محدوده محصولات پالت ما را در اینجا مشاهده کنید.

اگر هنوز هم پالت های پلاستیکی را با پالت های چوبی مقایسه می کنید، این را در نظر بگیرید: پالت های چوبی ذاتاً ضایعات، ناکارآمد و پرخطر هستند.

Re-Pal از اقتصاد دایره ای پشتیبانی می کند، زباله های بدون ارزش را جمع آوری می کند و آن را برای ارزش افزوده تغییر کاربری می دهد.

کسب‌وکارهایی که از Re-Pal استفاده می‌کنند می‌توانند با بهره‌گیری از سیستم بازپس‌گیری پالت‌های پایان عمر، به اقتصاد پایدار کمک کنند.

هیچ ساخت، استفاده، دور ریختن وجود ندارد فقط بازیابی، استفاده مجدد و اختراع مجدد. با Re-Pal، یک پالت پلاستیکی ساخته می شود تا با سایر زباله ها مخلوط شود.

ما از پالت های پلاستیکی به طور گسترده در تجارت صادرات و واردات استفاده می کنیم. در هر نقطه معین، شما می خواهید که محصول مورد با خیال راحت به مقصد مورد نظر خود برسد. 

پالت پلاستیکی بارگیری و تخلیه را با استفاده از تجهیزات بالابری مانند لیفتراک یا تکان تسهیل و آسان می کند. نوع سبک یا مونوبلوک وجود دارد.   

با این حال، هنگام انتخاب پالت های پلاستیکی برای صادرات، چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.