پیدا کردن پنیر پیتزا بسته ای موجب مرگ پاکبان شد

در 5 سپتامبر، روز ملی پیتزا پنیر می‌گوید: «تاپینگ‌ها را نگه دارید!» درست است، پنیر تنها چیزی است که هنگام جشن گرفتن این تعطیلات پیتزا نیاز دارید. چه پای کیک خانگی باشد و چه سفارش داده شده، آن را فقط پنیر درست کنید.

برای جشن گرفتن، انواع پنیر پیتزا بسته ای را به پای خود اضافه کنید. گودا دودی یا کمی گورگونزولا ممکن است آن را با هم مخلوط کنند. اگر کمی چدار را دوست دارید، رنده ملایم یا تیز روی آن را انجام دهید.

بحث ها بر روی پوسته نازک یا ضخیم غالب است. با این حال، آن بحث برای یک روز دیگر است. پنیر در این مناسبت مورد توجه قرار می گیرد. در واقع، پوسته نازک حتی یک روز هم ندارد. چطور اتفاق افتاد؟ با این حال، دیپ دیش این کار را می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن، 5 آوریل را بررسی کنید. و روز ملی پیتزا در 9 فوریه داغ می شود.

با این حال، ما چند چیز در مورد پیتزا به طور کلی می دانیم. در یونان باستان، نان خود را با روغن، سبزی و پنیر می پوشاندند. بسیاری معتقدند این شروع پیتزا است.

در یونانی بیزانسی این کلمه پیتا یا pita به معنی پای نوشته می شد. رومی ها همچنین نسخه ای از پای پیتزا را توسعه دادند. رومی ها با استفاده از برگ بو برای طعم دادن، روی خمیر را با پنیر و عسل می پوشاندند.

وقتی نوبت به پیتزای مدرن می‌رسد، به ایتالیا می‌رویم. نان تخت ناپلی آنها آغاز پیتزای امروزی است که ما می شناسیم و دوست داریم. روی آن پنیر موزارلا ساخته شده از شیر گاومیش با کیفیت بالا بود.

در ایالات متحده، ما عاشق پیتزاهایمان، به خصوص پیتزای پنیر هستیم. در سال 1997، تخمین زده می شود که ایالات متحده بیش از 2 میلیارد پوند پنیر پیتزا تولید کرد. این مقدار زیادی پنیر است!

اشتیاق ما به پیتزا در سال 1905 آغاز شد، زمانی که اولین پیتزا در ایتالیای کوچک نیویورک افتتاح شد. از آن زمان این یک رابطه عاشقانه پنیر بوده است.