کفش سفید دخترانه که در آن 16 کیلو طلا یافت شد

پیدا کردن تناسب مناسب به آسانی انتخاب سایز کفش معمولی خود از یک منوی کشویی نیست

قبل از اینکه هر جفت کفش کتانی سفید را به سبد خرید خود اضافه کنید، توضیحات محصول را به دقت بخوانید.

 برخی از تولیدکنندگان کفش سفید دخترانه به پوشندگان دستور می‌دهند که سایزهایشان را کوچک یا بزرگ‌تر کنند، در حالی که برخی دیگر بدون هشدار، نیم سایز بزرگ‌تر می‌کنند.

 ما در استفاده از خرده‌فروشی‌هایی مانند Zappos.com موفق بوده‌ایم که داده‌های بازبین‌ها را جمع‌سپاری می‌کند تا نشان دهد که آیا اطلاعات اندازه سازنده دقیق است یا خیر.

نیمی از تولیدکنندگانی که ما کفش‌ها را از آنها آزمایش کردیم، آنها را در اندازه‌های اروپایی یا بریتانیایی می‌فروشند، و برای تعیین اندازه‌های مربوط به ایالات متحده، کمی ریاضی لازم است.

 در میان کفش‌های مردانه یا تک جنسیتی ایالات متحده، سایزهای زنانه قابل مقایسه با یک یا یک و نیم سایز بزرگ‌تر فهرست می‌شوند. (به عنوان مثال، 6 و نیم مردان معمولا  اما نه همیشه  8 برای زنان است.

هر برندی شامل نمودارهای تبدیل نیز نمی شود. گبی روزنتال از The Kicks N’ Shit Show گفت: “اندازه کمی مشکل است. ” او گفت که معمولاً سایز 8 و نیم زنانه می پوشد، اما به سایز 6½ مردانه در آدیداس نیاز دارد، حتی اگر تبدیل کفش آن یک سایز باشد، نه دو سایز. 

 قبل از خرید، به ویژه از سیاست بازگرداندن و مبادله آگاه باشید، تا بتوانید به راحتی برای یافتن اندازه مناسب آن را تعویض کنیدباز هم، ما Zappos.com را برای تبادل آسان آن دوست داریم.

در مورد کفش‌های «مردانه» در مقابل «زنانه»، خوب، در کفش‌های کتانی روزمره برای کسی که در بدو تولد به او زن یا مرد اختصاص داده شده است، نیازی به طراحی خاصی وجود ندارد البته در مورد کفش‌های مخصوص دویدن، وضعیت متفاوتی است.

 دکتر لنس سیلورمن از Silverman Ankle & Foot اضافه کرد: “این بخشی از بازی است. ” سایز کفش در بین سایزهای مردانه و زنانه یکسان نیست زیرا “بعضی از افراد به داشتن پاهای بزرگتر و برخی افراد به داشتن پاهای کوچکتر افتخار می کنند.

” او گفت که هر کسی می تواند هر کفشی را که جنسیت دارد بپوشد، به شرطی که پایش در آن احساس راحتی کند.