کمبود لباس کار برق بزرگ ترین مبحث در مجلس سران بود

در شرکت های ما، این لیست کمی گسترش یافته است و لباس های مقاوم در برابر حرارت نیز برای کارگران مهندسی و فنی (ITR)، سرکارگران و روسای بخش های برق صادر می شود.

با این حال، دستور وزارت صنعت و انرژی روسیه مورخ 28 مارس 2007 شماره 28. روپوش های صادر شده مطابق با شماره 97 ” الزامات فنی برای تایید کیت های دستورالعمل تصمیم برای محافظت در برابر اثرات قوس الکتریکی” باید محافظت از جمله اثرات قوس الکتریکی را ارائه دهند.

DuPont کلاس خاصی از مواد به نام Nomex را توسعه داده است. این ماده از الیاف آرامید تشکیل شده است که در برابر حرارت و شعله و قوس مقاوم هستند.

شرکت Energokontrakt از این پارچه برای تولید لباس کار برق از نسخه ها و مدل های مختلف برای صنعت انرژی، متالورژی، صنعت نفت و گاز، خدمات آتش نشانی و نجات و حتی خلبانان فرمول 1 استفاده می کند.

هنگام خرید روپوش برای ساخت و ساز یا تعمیر، مدیران باید به یاد داشته باشند که صرفه جویی در کیفیت محصولات سازمان های ساختمانی غیرممکن است و هر گونه نقص در لباس های عمومی می تواند عواقب منفی داشته باشد.

 کارفرمایان امروزی باید لباس های فصلی قابل اعتماد، باکیفیت و باکیفیت را برای کارکنان خود فراهم کنند که بتواند محافظت، راحتی و ظاهر زیبایی را برای کارمندان خود فراهم کند. 

بعلاوه، روپوش ها باید راحت، بادوام و مقاوم در برابر سایش باشند تا از کارگران در برابر اثرات عوامل محیطی خارجی محافظت کنند و به راحتی از گرد و غبار و کثیفی تمیز شوند.

 رعایت این الزامات باعث صرفه جویی در بودجه سازمان ساخت و ساز می شود، زیرا لباس های با کیفیت بالا ایمنی سازندگان و عمر طولانی را تضمین می کند.

امروزه تولید کنندگان لباس کار مدل های راحت و همه کاره را با عناصر اضافی برای صنعت ساخت و ساز ایجاد می کنند، مانند جلیقه های بازتابنده برای کارهای جاده ای، جلیقه هایی با جیب های اضافی برای کار در ارتفاعات بالا، عینک های مقاوم در برابر ضربه، کفش های کار با پنجه های فلزی و غیره. 

با این حال، انواع بسیاری از مشاغل تعمیر و ساخت و ساز وجود دارد که به لباس کار خاص و تجهیزات حفاظت فردی نیاز دارند.