کودکی اسپری بوگیر کفش را به جای عطر به لباسش زد

با این توپ‌های کفش کتانی کوچک از Sof Sole، و با استفاه از اسپری بوگیر کفش بوی کفش را به حاشیه برسانید. قطر آنها فقط 1.5 اینچ است، بنابراین برای سفر مناسب هستند، و برای از بین بردن بوی کفش کار مهمی انجام می دهند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آن‌ها بچرخانید، سپس رایحه‌ای خاص از بین برود. وقتی آنها را جدا می کنید، دوباره آنها را می چرخانید تا عطر داخل آن حفظ شود. هر مجموعه تا شش ماه دوام دارد و در رنگ‌ها و طرح‌های سرگرم‌کننده متنوعی عرضه می‌شود که باعث می‌شود بچه‌ها بیشتر از آن‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این، این بسته دارای سه مجموعه توپ است، بنابراین هر زمان که نیاز به استفاده همزمان از چند توپ داشتید، می‌توانید آن‌ها را در دسته‌ای از کفش‌های مختلف یا در کیف باشگاه خود بیندازید.

برای یک راه حل آسان و از بین برنده بو، این کفی های دکتر شول را امتحان کنید. نیازی به استفاده از اسپری ها یا پودرها نیست – به سادگی آنها را در کفش های خود قرار دهید تا رطوبت را جذب کنند و بو را در تمام طول روز از بین ببرند. آنها تا حدود شش ماه دوام خواهند داشت.

ما دوست داریم که آنها به طور همزمان رطوبت را جذب کرده و بو را از بین ببرند و بالشتک اضافی آنها را برای پوشیدن راحت می کند. قابل پوشیدن برای همه جنسیت ها و بیشتر سایز پاها (حتی کودکان) می توان آنها را برای تناسب سفارشی کوتاه کرد.

با این حال، به گفته دکتر شولز، اگر سایز 12 یا بزرگتر بپوشید، ممکن است برای پوشش کامل به اندازه کافی بلند نباشند.

اگر هول و هیاهوی پودرها و اسپری ها را نمی خواهید، این کیسه های Marsheepy ممکن است راه حلی برای رفع بوی بد شما باشد. هر کیسه با 50 گرم زغال چوب بامبو پر شده است که با خیال راحت هوا را تصفیه می کند و رطوبت اضافی را جذب می کند.

برای استفاده، شما به سادگی باید آنها را برای چند ساعت در ماه زیر نور خورشید قرار دهید، و آنها خوب هستند. اگر به دنبال راه حلی طولانی مدت هستید، ایده آل است، این ها می توانند تا دو سال استفاده شوند.

این بسته دارای 12 کیسه است، بنابراین می توانید آنها را در جفت های مختلف کفش و همچنین مکان های دیگری که می خواهید بوی تازگی داشته باشید، مانند کیف باشگاه، ماشین یا کمد خود قرار دهید.