کودکی دمپایی مجلسی بندری را بغل می کند تا آرام بخوابد

صندل، دمپایی و تخت برای راحتی و تهویه پا طراحی شده اند. کفش‌هایی که سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر طراحی شده‌اند، گاهی اوقات حمایت خود را در قوس کف پا از دست می‌دهند.

این جزئیات که برای محافظت از سلامت پا مفید و راحت است، هنگام انتخاب دمپایی بسیار مهم است.

به خصوص در دمپایی مجلسی بندری، حمایت از کف کف پا مورد نیاز است، زیرا انگشتان پا به سمت جلو می لغزند. توصیه می شود دمپایی مناسب قوس کف پا انتخاب کنید تا به پا و بدن تکیه گاه مورد نیاز خود را بدهد.

دمپایی مجلسی بندری

طول پاشنه در هنگام انتخاب دمپایی چگونه باید باشد؟

دمپایی و صندل پاشنه دار یکی از شیک ترین مدل ها به خصوص هر تابستان است. در حالی که پاشنه‌های کوچک به کاهش فشار روی پاها کمک می‌کند، اما با جو چهچه‌ک تابستان سازگار می‌شوند.

پوشیدن دمپایی با کفی بسیار صاف از توزیع یکنواخت وزن روی بدن جلوگیری می کند. تا زمانی که طول پاشنه از 5 سانتی متر بیشتر نباشد به حفظ سلامت پا کمک می کند.

دمپایی های پاشنه دار شیک و کاربردی را برای شما آماده کرده ایم که در هر هوای گرم می توانید به راحتی آن ها را بپوشید. دمپایی های رنگارنگ با جزئیات مرواریدی به شب های تابستانی شما ظرافت می بخشد.

از طرف دیگر دمپایی های پاشنه بافتنی به قدری ساده و شیک هستند که می توانید آن را هم در روز و هم در شب بپوشید! وقتی صحبت از ظرافت به میان می آید، گزینه دیگر دمپایی هایی با تزیینات روی پاشنه است.

اگر به دنبال دمپایی هستید که روزانه آن را بپوشید اما نمی خواهید خیلی اسپرت باشید. می گوییم بدون نگاهی به دمپایی های بنفش، نارنجی یا سفید با راه راه های چرمی تصمیم نگیرید چه بخرید.