سیب آبگیری زن پیری را جوان تبدیل کرد

از یک طرف سیب آبگیری عضله قلب را تقویت می کند هیستیدین ( یکی دیگر از اجزای آن) یک اسید آمینه است که در بدن به عنوان یک گشادکننده عروق عمل می کند و به ترمیم بافت ها، به ویژه در سیستم قلبی عروقی کمک می کند.

از طرفی آب سیب به طور غیرمستقیم از تجمع کلسترول در کبد جلوگیری می کند و از عبور آن به جریان خون جلوگیری می کند. به این ترتیب از کل سیستم قلبی عروقی نیز محافظت می کند از سلامت سیستم عضلانی حمایت می کند.

یک سیب به بدن کمک می کند تا دوز روزانه پتاسیم مورد نیاز بدن را برای سلامتی به دست آورد. به یاد داشته باشید که پتاسیم یکی از عناصر ضروری برای عملکرد صحیح عضلات است.

با توجه به این موضوع، حکمت رایج نشان می دهد که آب سیب به تشکیل توده عضلانی کمک می کند، زیرا مصرف آن به تبدیل کربوهیدرات های موجود در آن به انرژی کمک می کند درد عضلانی را تسکین می دهد.

سیب

طبق حکمت رایج، مصرف منظم آب سیب (به دلیل محتوای پتاسیم و آنتی اکسیدان آن) می تواند به تسکین درد عضلانی بعد از تمرین یا یک روز کاری طولانی کمک کند.

به همین ترتیب، گفته می‌شود که پتاسیم موجود در آب میوه تأثیر مثبتی بر استخوان‌ها دارد، زیرا به افزایش تراکم آنها کمک می‌کند .

به گفته کارشناسان Medline Plus ، پتاسیم به عملکرد اعصاب و انقباض عضلات کمک می کند و به ثابت نگه داشتن ضربان قلب کمک می کند. همچنین اجازه می دهد تا مواد مغذی به داخل سلول ها جریان پیدا کنند و مواد زائد از سلول ها خارج شوند.

برخلاف نوشیدنی‌های صنعتی که سرشار از شکر و نمک هستند، دو ماده‌ای که به احتباس مایعات و تورم کمک می‌کنند – که به نظر می‌رسد یکباره تازه می‌شوند اما بعد شما را تشنه‌تر می‌کنند.

آب سیب یک جایگزین سالم برای جلوگیری از این ناراحتی‌ها و رفع تشنگی است به مبارزه با خستگی و خستگی کمک می کند.

آب سیب به دلیل محتوای قندی که دارد، نوشیدنی ای است که پس از انجام نوعی تلاش بدنی (مثلاً یک جلسه تمرین) می تواند به مبارزه با خستگی و خستگی کمک کند .

از آنجایی که آب سیب یک طراوت طبیعی نرم است، طبق حکمت رایج، آب سیب نوشیدنی است که می تواند در صورت ناراحتی خفیف گوارشی به تسکین آن کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.