کیف چرم غذا بازو هایتان را تقویت می کند

دلیل برای بهتر بودن کیف های چرم وگان این مقاله، ما در مورد 5 مهم ترین دلیل بهتر بودن کیف چرم غذا در مقایسه با سایر موجودات در بازار صحبت خواهیم کرد.

اما قبل از شروع، بیایید در مورد اینکه کیف های چرمی گیاهی چیست و از چه چیزی ساخته شده اند بحث کنیم بنابراین، چرم وگان به عنوان یک ماده خام معمولاً از پلی اورتان ساخته می شود.

که پلیمری است که مدیران کارخانه معمولاً طبق سفارش آن را می سازند این پلیمرها را می توان به راحتی از مواد پایدار و نوآورانه مانند، برگ های آناناس، پوست سیب.

چوب پنبه درختان بلوط و سایر بقایای میوه های ناخواسته به همراه پلاستیک بازیافتی تشکیل داد.

کیف

اغلب کیف های چرم وگان شبیه کیف های چرم معمولی به نظر می رسند. چرم وگان با کیفیت خوب کاملاً شبیه چرم واقعی است و به سختی می توان تفاوتی بین آنها پیدا کرد.

اولاً، چرم گیاهی بهترین گزینه است زیرا حیوانات را در بر نمی گیرد و معمولاً از پوست گاو یا گاو به ویژه برای تولید کیسه استفاده می شود. این یک گزینه بدون ظلم است که شامل کشتار حیوانات برای به دست آوردن پوست آنها برای تولید چرم نمی شود.

نه تنها این، برای به دست آوردن پوست، معمول است که حیوانات را با خشونت گوشت می دهند و تحت شکنجه قرار می دهند.

صاحبان کارخانه ها نیز این حیوانات را در مناطق غیربهداشتی شلوغ، با دسترسی اندک به هوای تازه و عرضه منظم غذا و آب نگهداری می کنند.

در مقابل، کیف های دستی وگان معمولا از مواد مصنوعی مانند پلی اورتان تولید می شوند که هیچ خطری برای حیوانات ندارد. همه این عوامل بیان شده، چرم گیاهی را برای همه دوستداران حیواناتی که مایل به استفاده از محصولاتی هستند .

که هیچ گونه درد و رنجی برای حیوانات ندارند، ایده آل می کند در واقع، این فقط برای دوستداران حیوانات صدق نمی کند.

فقط برای همه ما درست است که با هم برای پایان دادن به رنج حیوانات در سطح جهانی بایستیم حیوانات نباید هزینه انتخاب مد ما را متحمل شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.