مایع ظرفشویی ناتار آشپزخانه شما را زیبا می کند

همیشه مایع ظرفشویی ناتار یک فرمول ظرفشویی همه منظوره با قدرت آنتی باکتریال و چربی بری برای حذف سریعتر و کارآمدتر چربی، چربی و روغن از ظروف، قابلمه و سایر ظروف آشپزخانه است.

ویژگی ها و مزایا:نفوذ و امولسیون کننده چربی و ذرات سنگین مواد غذایی ملایم و ملایم برای دست به راحتی در آب حل می شود.

50 میلی لیتر (5 قاشق غذاخوری) مایع ظرفشویی را در نیم لیتر آب رقیق کنید مقدار زیادی از محلول را در یک اسفنج بریزید و کف کنید.

3. از آن برای تمیز کردن ظروف، قابلمه، لیوان و ظروف چینی استفاده کنید کاملاً بشویید و بگذارید خشک شود.

مایع ظرفشویی در لیتری، گالن و کربوه 20 لیتری موجود است.

مایع

دور از دسترس کودکان نگهداری شود. از تماس با چشم اگر به طور تصادفی بلعیده شد، یک نوشیدنی شیر یا مقدار زیادی آب بنوشید. فوراً با پزشک تماس بگیرید. در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.

آیا می دانستید که مایع ظرفشویی یکی از سازگارترین مواد اولیه در انبار خانه شماست؟ از آنجایی که مایع ظرفشویی به طور کلی ملایم است، اغلب به عنوان یک پاک کننده خانگی نسبت به سایر مواد شیمیایی خشن انتخاب بهتری است.

به همین دلیل است که می تواند جایگزین عالی برای سایر پاک کننده های خشن باشد و می تواند برای بسیاری از اهداف که شامل هیچ ظرفی نمی شود استفاده شود.

کاربردهای متعدد مایع ظرفشویی را کشف کنید، که می تواند بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید در خانه کمک کند.

یک مایع ظرفشویی روی میزها، طاقچه‌ها و سایر سطوح مانند شیشه و پلاستیک به خوبی عمل می‌کند.

کمی از مایع را به یک بطری اسپری پر از آب گرم اضافه کنید تا آلودگی و کثیفی از بین برود. سپس روی سطح صابونی را با پارچه ای که به خوبی ساییده شده پاک کنید و اجازه دهید سطح به طور طبیعی خشک شود.

این معجون روی مبلمان فضای باز یا مبلمان پاسیو که در معرض خاک و گرد و غبار فضای باز قرار گرفته اند بسیار خوب عمل می کند. مایع ظرفشویی به طور موثر هرگونه کثیفی یا چسبنده داخلی را پاک می کند.

وسایل موجود در آشپزخانه نیاز به تمیز کردن منظم دارند، زیرا در معرض چربی چسبنده و لکه های ناشی از پخت و پز هستند. 

وسایلی مانند اجاق گاز، توستر، مخلوط کن، یخچال و فریزر از قدرت پاک کنندگی ملایم و دوستانه مایع ظرفشویی بهره مند خواهند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.